2789
عنوان

بخندید

103 بازدید | 21 پست

پاره شید

به یه دختره 13 ساله گفتم اسمت چیه ؟

گفت اسم نه کم‌سطح به اون میگم نِیم 


آرهخلاصه 

پاره‌شدم 

مرسیممنون

نِیم‌ شما چیه کم سطحا 🦦😔🤣

آرهخلاصه ما که با ادبیم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدایا نه کم سطح به اون میگن گادااااا😔

میگفتی بی لول ما میگیم nombre

اسپانیایی🤦‍♀️

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

تو اونو میگی

خواهر زادم ۹ سالشه پسره

ی عالمه با من حرف زد هیچی نفهمیدم میگفت فایت و از این کلمات

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

بیا فایت کنیممم😔😂عجیبن این نسل

چی هست؟

من ۲۹ سالمه 🤣🤦‍♀️همش میگفتم ن من انروزیم برا بچه هام‌اوکیه

ی کلماتو حرفایی زد هنگ بودم فقط فایته یادم موند بقیش سختتر بود برام

اصلا خوشم نمیاد دیگه از این چرندیات جدید

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

تو اونو میگیخواهر زادم ۹ سالشه پسرهی عالمه با من حرف زد هیچی نفهمیدم میگفت فایت و از این کلمات

چقد عجیب شدن این نسل🥲😂

  قد‌بارونای‌انزلی‌باریدم‌من:)!   ‌ https://daigo.ir/secret/51794345533

چی هست؟من ۲۹ سالمه 🤣🤦‍♀️همش میگفتم ن من انروزیم برا بچه هام‌اوکیهی کلماتو حرفایی زد هنگ بودم فقط ف ...

فک کنم میشه دعوای تن به تن 😔🤣

آرهخلاصه ما که با ادبیم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ی لحظه میاید

mh3212 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز