خانم ها حالم بده نزدیک ۳۷ سالمه بچه دومم دختره هفته دیگه به دنیا می یاد نمی تونم دلم می خوار بگذارم بیمارستان بیام اخه تو سن بالا بچه آوردم اصلا حوصله ندارم می گم بنده خدا زود تو دنیا تنها و بی کس می شه به کی پناه ببره
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
[QUOTE=398647309]تقصیر تو نیست یه جورایی انگاری افسردگی بارداری گرفتی مث وقتایی که پریود میشی و از زندگی نا ام ...[/QUOTE منم دو تا سقط داشتم و تلاش کردم برای باردار شدن اما الان زندگی ام به هم خورده دیگه واقعا توان ادامه دادن ندارم .اخه حرفم واقعیته .من فوق فوقش ۳ دهه دیگه سر پا باشم .بعدش باید بشینم منتظر مرگم باشم .کاش زودتر می اوردم یا اصلا نمی آوردم اشتباه زیاد کردم
حداکثر بچه رو باید تا ۳۲ بیاری .همش می گم خودم دلگرمیم مامانمه این بچه چی .تا چند سال دیگه همش نگران ...
عزیزم این فکرا و نکن جاریمن دور از جون شما یچش ۸ماهش بود که فوت کرد الان بچش ۲۰سالشه مردی شده برا خودش دوستم دخترش یک سالش بود خونریری معده کرد فوت کرد الان چه دختری بزرگ شده اصلا فکر ناجور نکن اگه جای من بودی بارداری سوم با ۳۸سال سن چی میگفتی