2777
2789
عنوان

کربلا رفتن...

160 بازدید | 19 پست

آبجیای گلم لطفا راه درستو بهم بگید 

من اگه خدا بخواد احتمالا تو اردیبهشت برم کربلا 

ایشالا قسمت همه بشه 

خودم بیصبرانه انتظار میکشم ولی خیلی دودلم چون هنوز مامانم کربلا نرفته 

همیشه دوست داشتم اول مامانم بره بعد من حالا الان هرچی به مامانم میگم بیاد باهم بریم میگه نه من شرایطشو ندارم خودمم خیلی ناراحتم بدون مامانمو وزودتر از اون برم

حالا به نظر شما چیکار کنم 

کار اشتباهی میکنم زودتر از مامانم میرم یا ربطی نداره اینا زاده تخیلات منه؟؟؟؟

پیش خودم همیشه میگفتم اول مامانم بره بعد من 

الان هرچی بهش میگم میگه نه تو برو بخاطر من کنسل نکن 

خداجونم شکرت که تو دلیمو صحیح وسالم گذاشتی تو بغلم🙏😍🥰🙏🏻الهی که قسمتِ همه چشم انتظارا🤲🏻🥰😍

نه عزیزم به نظر من ربطی نداره برو و اونجا دعا کن قسمت مادرت هم بشه این فرصت رو از دست نده

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ

خوب وقتی میگه برو برو دیگه ایرادی نداره گلم

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخ من كه ارزومه يه بار ديگه برم پارسال پياده روي رفتم 😭

تورو خدا رفتي ياد منم بكن 

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 

منم زود تر ازمامانم رفتم و اون هنوز نرفته ميفهمم چي ميگي اما برو 

هرچي ميتوني استفاده كن از لحظه و لحظت😢

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
اخ من كه ارزومه يه بار ديگه برم پارسال پياده روي رفتم 😭 تورو خدا رفتي ياد منم بكن 

چشم عزیزم ایشالا قسمت شد حتما 

خداجونم شکرت که تو دلیمو صحیح وسالم گذاشتی تو بغلم🙏😍🥰🙏🏻الهی که قسمتِ همه چشم انتظارا🤲🏻🥰😍
منم زود تر ازمامانم رفتم و اون هنوز نرفته ميفهمم چي ميگي اما برو  هرچي ميتوني استفاده كن از لح ...

خودمم میترسم کنسل کنم یه وقتی دیگه طلبیده نشم خیلی کربلارو دوست دارم 

مامانمم نمیاد اعصابم خورده همش

خداجونم شکرت که تو دلیمو صحیح وسالم گذاشتی تو بغلم🙏😍🥰🙏🏻الهی که قسمتِ همه چشم انتظارا🤲🏻🥰😍
معلوم که نباید کنسل کنی سفر کربلا سفری که وقتی طلبیده شدی باید بری انشالله مامانتون هم به زودی بره

ان‌شاءالله

خداجونم شکرت که تو دلیمو صحیح وسالم گذاشتی تو بغلم🙏😍🥰🙏🏻الهی که قسمتِ همه چشم انتظارا🤲🏻🥰😍

ببین همه خانواده من رفتند به جز من و خواهرم هیچ کس هم سفرش و به خاطر اون یکی کنسل نکرد منم قلبا دوست ندارم کسی به خاطر من زیارت امام حسین و به تاخیر بندازه ادم از فردای خودش خبر نداره شاید زندگی فرصت دوباره نده بهمون ......رفتی اونجا دعا کن  امام حسین من و مامانت و ادمایی مثل ما وکه ارزو داریم و هم بطلبه

خوش به حالت منم دوس داشتم برم ولی وقتی یه بار اربعین رفتم حالا اسم کربلا میاد دوس دارم بازم برم یعنی ...

منم شاید اربعین برم اما خیلی ها بهم میگن برای ادمی که تا حالا نرفته اربعین رفتن لطفی نداره

[QUOTE=57022166]ببین همه خانواده من رفتند به جز من و خواهرم هیچ کس هم سفرش و به خاطر اون یکی کنسل نکرد منم قلبا دوست ...[/QUچشم عزیزم ایشالا قسمت همه بشه 

خداجونم شکرت که تو دلیمو صحیح وسالم گذاشتی تو بغلم🙏😍🥰🙏🏻الهی که قسمتِ همه چشم انتظارا🤲🏻🥰😍
منم شاید اربعین برم اما خیلی ها بهم میگن برای ادمی که تا حالا نرفته اربعین رفتن لطفی نداره

منم بار اولم بود اربعين رفتم يه نگاه به گنبدش همه غماتو ميبره كاش دوباره بطلبه امسالم برم 😢

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
منم شاید اربعین برم اما خیلی ها بهم میگن برای ادمی که تا حالا نرفته اربعین رفتن لطفی نداره

دقیقا منم اولین بار میخواستم اربعین پارسال برم مادرشوهرم گفت چون تاحالا نرفتی اولین بار یه وقت دیگه برو که قشنگ استفاده کنی اربعین نمیتونی قشنگ زیارت کنی 

خداجونم شکرت که تو دلیمو صحیح وسالم گذاشتی تو بغلم🙏😍🥰🙏🏻الهی که قسمتِ همه چشم انتظارا🤲🏻🥰😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز