2789
عنوان

دیگه خسته شدم

170 بازدید | 16 پست

هرروز آرزوی مرگ میکنم دیگه خسته شدم 

واقعا هر روز خودمو ب زور بلند میکنم و میرم سرکار و میام خونه 

هیچکی دوسم نداره زندگیم پر شده از خلا عاطفی هیچکی بهم عشق نمی‌ده خیلی خسته م 

بدنم همش درد می‌کنه و ضعف می‌ره دیگه تحمل زندگی رو ندارم 

نه پول میخام نه هیچی دگ فقط دلم ی عشق واقعی میخاد هیچکی منو دوسم نداره 

بعضیا چقد عاشقشونن چرا سرنوشت من باید اینجوری میشد خدایا 

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

تو ک منی

🫂😭

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۴ ماه پیش من 

با این تفاوت که دیگه ۳ ماهه سرکار نمیرم و خونه نشین شدم از افسردگی 

فقط منتظرم بمیرم و به خدا بگم چرا 

آرزوم اینه استاد دانشگاه شم یه صلوات بفرست به آرزوم برسم🥹

۴ ماه پیش من با این تفاوت که دیگه ۳ ماهه سرکار نمیرم و خونه نشین شدم از افسردگی فقط منتظرم بمیرم و ب ...

🥺🥺🥺🥺بقران هرروز تن دردناکم و جمع میکنم میبرم سرکار سرکارم همش افسرده و تو خودمم

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

گشتم نبود نگرد نیست

😔😔😔

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

تو منی ولی من خودمو دوست دارم. هدف نداری تو زندگیت عزیزم

نه هیچ انگیزه ای برام نمونده هیچی

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

🥺🥺🥺🥺بقران هرروز تن دردناکم و جمع میکنم میبرم سرکار سرکارم همش افسرده و تو خودمم

میدونه حالتو عزیزم یکی دو ساله دچارشم

آرزوم اینه استاد دانشگاه شم یه صلوات بفرست به آرزوم برسم🥹

نه هیچ انگیزه ای برام نمونده هیچی

بساز عزیزم. انگیزه که همینجوری نمیاد. منم اوایل مثل تو بودم انقدر کار امتحان کردم که فهمیدم چی دوست دارم. شما روتین زندگیت روزمرگی شده برای همین خسته شدی. یچیزی بزار تو برنامه ات

شوهرمن صبح زود منو باخودش برده دنبال کارهاش وکلی علافی و اینا..بعد ساعت۱۰ بود رفتیم خونه میگه نهاردرست کن گفتم من کاربانکی دارم بایدبرم بانک و دخترمونم بعدش برسونم مدرسه نمیرسم غذا درست کنم توکه داری میری خونه خورشت هست ی برنج بذارفقط.( تا اونموقع ک براش مهم نبود وقت تلف میشه ) بعدچنان اخمی ب من کرده و قهر و غرغر منی که بانداریاش ساختم توبی کسیاش پشتش بودم هروقت نداشت من خرج کردم حتی اگ داشت هم من خرج کردم هیچوقت قدرموندونست.بخاطر ی غذا هم چنان اخم کرد که دلم شکست گفتم ظهر ک دخترم گذاشتم مدرسه غذا برات میخرم میارم. خریدم اوردم نخورد ۲ساعتی دست نخورده موند غذا الان خودم خوردمش دیدم این مثل همیشه ارزش هیچی نداره خسته شدم انقدر خودم مرد بودم.

حالا من با چند نفر آشنا شدم یعنی یکهفته نکشید واقعیت خودشونو نشون دادن اینقدر عوضی بودن الان میگم من چقدر خر بودم دنبال دوست پسرو عشق و عاشقی رفتم باور کن این مدت اونقدر از نطر روحی بهم فشار اومد چون بخاطر اینکه پایشون نبودم حرف زشت نمیزدم منو تهدید میکردن که آبروتو می‌بریم . من بخدا دیگه از مردها ترسیدم خدایا این دفعه بخیر بگذره من دیگه غلط بکنم با مردی دوست بشم بخدا فشاری که این چند روزه به من وارد شد بیا قیافمو ببین داغون شدم اونقدر منو تهدید کردن . هرچی آدم روانیه گیر من میوفتاد. بخدا با مردها بودن فقط استرسه من الانم اینجا نشستم دارم تایپ میکنم دلشوره دارم یه عوضی خیلی تهدیدم کرد به مامانم گفتم مامانم گفت اشتباه کردی چرا دوست میشی آدم عوضی زیاده بخدا نمیدونی چه استرسی این چند وقته داشتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792