2777
2789
عنوان

کمک ازدواج

57 بازدید | 4 پست

بچه ها بنظرتون شرایط چطوره ازدواج سنتیه پسر ۳۰ سالشه دختر داره می‌ره ۲۰ یه ۱۰/۱۱ سال اختلاف سنی دارن بنظرتون خیلی زیاده یا نه؟ پسر وکیله دختر داره درس میخونه روانشناسی

تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .

من سنتی نمیپسندم.

الان خواستگارم کارمند بانک دولتی هست و بعدا دندون خونده ....

من رد کردم.

چون اینکه پسره ببینه مهمه ! برام

ولی در اینده شاید مجبور بشم خدایی نکرده سنتی ازدواج کنم

البته ببین دلت چی میگه 

قیافه طرف چطوره و اینکه ژنایک خانوادش چطوره؟ زود پیر میشن یا نه..‌

من سنتی نمیپسندم.الان خواستگارم کارمند بانک دولتی هست و بعدا دندون خونده ....من رد کردم.چون اینکه پس ...

خودمم اصلا دوست ندارم ولی مامانم میگه فکر کن راجبش مامانش قراره زنگ بزنه هنوز عکسشو ندیدم هنوز نمیدونم چطوریه

تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تفاوت سنی عقلی مهمه نه عددیاز نظر عقلی مرد سه چهار سال بزرگتر باشه خوبه

اره باید صحبت کنیم هنوز که زنگ نزدن حس میکنم مامانش بهش گفته حتما گفته تفاوتمون زیاده ولی خودم دوست دارم زنگ بزنن

تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز