2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

132 بازدید | 34 پست

مامان و بابام میخوان بچه بیارن 18 سالمه سال پیش من رو آواره بیمارستان ها کردن گند خورد تو کنکورم خ.ا.رج رح.می بود اینجوری نوشتم پیدام نکنن 

حالم خیلی بده دفاع نکنید ازشون حالم بده قلبم رو هزاره

زندگی من رو نتونستن تامین کنن افسرده ام کردن حالا یه نون خور میاد که هرچی بدبختی کشیدم رو اون جبران میکنه 

طلاهام رو فروختم براشون برای خونه خریدن میرم بیرون هیچی نمیخرم فشار نیاد بهشون حالا یکی میاد جبران میکنه 

راستش اینا ب خودششون ربط داره حالاشما گفتی ک ازپدرمادرت دفاع نکنیم ولی واقعا جای دفاع داره حتما تو خودشون دیدن ک میخوان بچه دوم‌بیارن

لایک‌نکنید ممنونم شما محبتتون ثابت شدست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش اینا ب خودششون ربط داره حالاشما گفتی ک ازپدرمادرت دفاع نکنیم ولی واقعا جای دفاع داره حتما تو خ ...

بابا من نیاز هام برطرف نشده من سر 17 سالگی تازه اتاق دار شدم اونم کوچیک

وقتی میگن به وقتش بچه بیارید یکی هم کمه بعداً پشیمون میشییه عده بهشون برمیخوره

من ی وقتایی گول میخورم‌بچه دوم بیارم ولی همون لحظه بچم متوجهم میکنه غلط میکنی دومیو بیاری ی جوری عصبیم میکنه ک میفهمم اشتباه کردم البته تو دلم میگما ولی انگار بچم میشنوه😂

لایک‌نکنید ممنونم شما محبتتون ثابت شدست

بابا من نیاز هام برطرف نشده من سر 17 سالگی تازه اتاق دار شدم اونم کوچیک

خدا شاهده من خودم تا وقتی عروسی کنم اتاق نداشتم و وقتی ازدواج کردم تازه فهمیدم اتاق چیه بچه سالم نبود ک بگم بچه بودم ن عقلم میرسید حسابیم‌میرسید

یا خوا.هرم الان ۳۰ سال.شه اتاق نداره

لایک‌نکنید ممنونم شما محبتتون ثابت شدست

خدا شاهده من خودم تا وقتی عروسی کنم اتاق نداشتم و وقتی ازدواج کردم تازه فهمیدم اتاق چیه بچه سالم نبو ...

مشکل من اینه من تامین نیستم کمبود هام برطرف نیست حالا یکی میخواد بیاد همینم بگیره و از اول تامین

مشکل من اینه من تامین نیستم کمبود هام برطرف نیست حالا یکی میخواد بیاد همینم بگیره و از اول تامین

چی بگم والا اونا باید ب فکر باشن دگ

ب خودشونم بگو 

لایک‌نکنید ممنونم شما محبتتون ثابت شدست

من ی وقتایی گول میخورم‌بچه دوم بیارم ولی همون لحظه بچم متوجهم میکنه غلط میکنی دومیو بیاری ی جوری عصب ...



شما میگید گول خوردن

اما در حقیقت نیازی هست که آدم حسش می‌کنه 


بچه تون الان این سن هست 

بزرگ میشه به سلامتی 

از آب و گل در میاد

اونوقت آدم متوجه میشه چی کرده ...


اطرافم هستن افرادی که یکی آوردن 

بعد وقتی رفته دبیرستان پشیمون شدن 

و اقدام کردن برای دومی 


اما واقیعت اینه خواهر برادری که مثلاً ۱۵ـ۱۶ سال فاصله سنی دارن خیلی ممکنه همدیگه رو نفهمن و اون لذت خواهر برادر داشتن تو بچگی رو‌ نچشن 


داریم هم که با قاطعیت میگفتن یکی کافی 

اما الان که بزرگ شده متوجه شدن 

اما متاسفانه هر چی اقدام کردن دیگه نگرفته 


یکیش خاله م 

با اینکه بی دردسر بچه آورده اول ازدواجش 

حالا که قصد داره دوباره بیاره 

هر کار می‌کنه نمیگیره

چند وقت پیش هفتاد تومن کاشت 

باز نگرفت 

به همین خاطر عصبی شده و اذیت هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز