شما میگید گول خوردن
اما در حقیقت نیازی هست که آدم حسش میکنه
بچه تون الان این سن هست
بزرگ میشه به سلامتی
از آب و گل در میاد
اونوقت آدم متوجه میشه چی کرده ...
اطرافم هستن افرادی که یکی آوردن
بعد وقتی رفته دبیرستان پشیمون شدن
و اقدام کردن برای دومی
اما واقیعت اینه خواهر برادری که مثلاً ۱۵ـ۱۶ سال فاصله سنی دارن خیلی ممکنه همدیگه رو نفهمن و اون لذت خواهر برادر داشتن تو بچگی رو نچشن
داریم هم که با قاطعیت میگفتن یکی کافی
اما الان که بزرگ شده متوجه شدن
اما متاسفانه هر چی اقدام کردن دیگه نگرفته
یکیش خاله م
با اینکه بی دردسر بچه آورده اول ازدواجش
حالا که قصد داره دوباره بیاره
هر کار میکنه نمیگیره
چند وقت پیش هفتاد تومن کاشت
باز نگرفت
به همین خاطر عصبی شده و اذیت هست