2777
2789
عنوان

پریودی

66 بازدید | 1 پست

خانمامن طبق برنامه پریودی6روز عقب انداختم ولی چون دقیق نزدم تاریخو دوسه روز اینور اونور در نظر بگیرید 18ام سونو رفتم کیست28میلی داشتم ومایع ازاد توی لگن دکتر بهم سه تا امپول زد برای لگنم و قرص چرک خوشکن داد دیروز رفتم ازمایش خون دادم منفی بود اما من3ام همین ماه شوهرم بعد دخول ارضا شد با دستمال پاک کرد و دوباره دخول کرد میترسم همین گرفته باشه و باردار باشم بنظرتون چیکار کنممممم باردارم یا ن یا ی چن روز دیگ باز برم آز بدم???

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792