3456ssss مدیر عضویت: 1403/03/11 تعداد پست: 3376 عنوان رویا چیه | مشاهده متن کامل بحث + 108 بازدید | 24 پست کسی بوده رویایی نداشته باشه تو جهان رسالتی نداشته باشه؟؟ 1404/07/10 | 02:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
3456ssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/11 تعداد پست: 3376 من افسردم هیچی خوشحالم نمیکنه هرچی بدست میارم برام بی ارزشه منم انگار زندگیمو رنگ هاشو برداشتن الان خاکستریه روزای تکراری طولانی بدون هدف بدون شادی و..
3456ssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/11 تعداد پست: 3376 و منی ک واسه کوچیک ترین چیزا ذوق میکنم قلبم اکلیلی میشه 😍✨با اینکه افسردگی هم دارم چطوری می تونی من شاید بخاطر دل بقیه ذوق نشون بدم ولی الکیه 🤕
bbinam عضویت: 1404/02/25 تعداد پست: 1677 [QUOTE=397086381]بچگی و نوجونی کلی رویا هدف ارزو از چیزا داشتم می مردم که زودتر بزرگ شم ولی الان گم شدم نمی دونم راه ...[/QUOTEچه بد
3456ssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/11 تعداد پست: 3376 [QUOTE=397086381]بچگی و نوجونی کلی رویا هدف ارزو از چیزا داشتم می مردم که زودتر بزرگ شم ولی الان گم ... همه دارن از تعجب می کنن چرا اینجوری شدم
bbinam عضویت: 1404/02/25 تعداد پست: 1677 همه دارن از تعجب می کنن چرا اینجوری شدم رویات به یه چیزی وصل بودن بعد از دست رفتن اون چیز رویاتم از دست رفتن
roya_hh عضویت: 1399/11/28 تعداد پست: 822 چطوری می تونی من شاید بخاطر دل بقیه ذوق نشون بدم ولی الکیه 🤕 کلی تایپ کردم ولی ارور زد 🫤داشتم توضیح میدادم ک چجوری حالمو خوب کردم
3456ssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/11 تعداد پست: 3376 رویات به یه چیزی وصل بودن بعد از دست رفتن اون چیز رویاتم از دست رفتن اخه چی تو من از بین رفته که خودم نمی دونم
bbinam عضویت: 1404/02/25 تعداد پست: 1677 اخه چی تو من از بین رفته که خودم نمی دونم مادرم نقطه ثقل آرزوهام بود با رفتنش خیلیاش از دست دادم
3456ssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/11 تعداد پست: 3376 مادرم نقطه ثقل آرزوهام بود با رفتنش خیلیاش از دست دادم اخ خدا بیامرزه❤ ولی من بی عرضه بخاطرشون کاری نمی کنم می دونم یه روزی حسرت این کاری نکردن خفتمو می گیره روح مادرتون شاد
bbinam عضویت: 1404/02/25 تعداد پست: 1677 اخ خدا بیامرزه❤ ولی من بی عرضه بخاطرشون کاری نمی کنم می دونم یه روزی حسرت این کاری نکردن خفتمو می گی ... رفتگانت شاد ❤هر کاریم کنی فک میکنی کم بوده.. ولی باز با همون کمش میشه دلداری بدی خودتو