2777
2789
حسم در مورد زمان نمیگهحس میکنم شخصیت کاریزما و نازی دارید

یعنی ممکنه افراد زیادی جذبم بشن ؟

ونزدیکم بشن ؟دختر پسر فرقی نداره ،منظورم اجتماعی ومحبوبیت 

چون زیاد خودم اجتماعی نیستم ،ولی دوست دارم باشم دیگه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چیزی حس نمیکنم🥲

اشکال نداره 

ممنونم گلی 💚🫂✨️💎

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

نه حسم در این باره ساکته😅


حست میگه تو ازدواج کی عاشق تره من یا همسرایندم؟



😂😂شانس مایه یعنی حست هیچی نمیگه درباره منو پسر خانم حید....

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

همینجوری پرسیدم یه بار بنا اروده بودیم ایرانی بود دستمزد دوبرابر میخواست کلی فیس و افاده اومد تا بیا ...

اتفاقا این بنا من ارزون نبود، من اصلا نفهمیدم افغانستانی هست از سایت اوردم بعد فهمیدم الان کلی حیرونم کرده همه‌‌ش افتاده رو لج با من نمیدوم چ. کرمی داره ک داره ک میده ن میفهمم میخواد کا کنه ن میفهمم میخواد در بره الا فازش رو نمیفهمم روانی شدم

من هم ایرانی اوردم هم افغانستانی هر دوتاشون پیرم کردن ایرانی تنها مزیتی داره راحت میتونی شکایت کنی

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
همینجوری پرسیدم یه بار بنا اروده بودیم ایرانی بود دستمزد دوبرابر میخواست کلی فیس و افاده اومد تا بیا ...

حالا حست‌میگه امشب عکس‌رو فرستادم میبینه؟

  چراغ ظلم ظالم تا ابد هرگز نمیسوزد... اگر سوزد...شبی‌سوزد، شبی دیگر نمی‌سوزد.بزنی...نتونه بزنه، می‌زنه...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز