بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مثلا من خودم فلسفه و منطق و ادبیات و عربیم ضعیفه هوش ریاضی فیزیکم خوبه
پس برا من به شخصه انسانی رشته به مراتب سختریه
ولی اگر بحث رقابت کنکور و قبولی دانشگاه باشه تجربی رقابت از بقیه رشته ها بالاتره و تلاش بیشتر میطلبه
#خلیج_همیشه_فارس | ناتانائیل، بکوش که عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری...ناتانائیل، تنها خداست که نمیتوان در انتظارش بود. در انتظار خدا بودن یعنی در نیافتن اینکه او را هم اکنون در وجود خود داری...✿✿✿ _ بخشی از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید