2789

کییییی گفته انسانی راحته🔪🔪🔪🔪🔪

بشین فلسفشو بخووووون

هموووون ریاضیش مغزت سوت میکشه

منطققققق اینو بخونی بی منطق میشییی کلا

کیییییییی گفته اسوووووونه🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سوالت خ سطحی نگرانست

مثلا من خودم فلسفه و منطق و ادبیات و عربیم ضعیفه هوش ریاضی فیزیکم خوبه

پس برا من به شخصه انسانی رشته به مراتب سختریه

ولی اگر بحث رقابت کنکور و قبولی دانشگاه باشه تجربی رقابت از بقیه رشته ها بالاتره و تلاش بیشتر میطلبه

#خلیج_همیشه_فارس | ناتانائیل، بکوش که عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری...ناتانائیل، تنها خداست که نمیتوان در انتظارش بود. در انتظار خدا بودن یعنی در‌‌‌‌ نیافتن اینکه او را هم اکنون در وجود خود داری...✿✿✿ _ بخشی از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید

کییییی گفته انسانی راحته🔪🔪🔪🔪🔪بشین فلسفشو بخووووونهموووون ریاضیش مغزت سوت میکشهمنطققققق اینو بخو ...

کلا انسانی رو نباید با تجربی و ریاضی مقایسه کرد چون تفاهمی ندارن.

اما درس ریاضی در رشته انسانی اصلا نیست.. فقط چون عادت به محاسبات ندارید، فکر می‌کنید که سخته

....با احترام، درخواست دوستی قبول نمی‌کنم. از شما آقایون محترم خواهش می‌کنم لطفا در تاپیک های من شرکت نکنید.

کلا انسانی رو نباید با تجربی و ریاضی مقایسه کرد چون تفاهمی ندارن.اما درس ریاضی در رشته انسانی اصلا ن ...

نه اصلا ریاضی نیس...😃

ما اصلا کتاب ریاضی نداشتیم تو ۳ سال دبیرستان...😃

کلا اسمی از ریاضی نبود...

کییییی گفته انسانی راحته🔪🔪🔪🔪🔪بشین فلسفشو بخووووونهموووون ریاضیش مغزت سوت میکشهمنطققققق اینو بخو ...


تو فلسفه ی خودت رو به زور میخونی ما اوقات فراغت میشینیم فلسفه نیچه شوپنهاور می‌خونیم به عنوان مطالعه ی غیر درسی

نه اصلا ریاضی نیس...😃ما اصلا کتاب ریاضی نداشتیم تو ۳ سال دبیرستان...😃کلا اسمی از ریاضی نبود...

درس ریاضی ندارید؟؟؟؟! انسانی بخش ریاضی هم داره چطور اینو میگید

....با احترام، درخواست دوستی قبول نمی‌کنم. از شما آقایون محترم خواهش می‌کنم لطفا در تاپیک های من شرکت نکنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز