2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من،،توی هردوتا بارداری،،یه کوچولو لبه ی جفتم روی دهانه بود،،باعث لکه بینی میشد،سرکلاژ کردم چون سرویکسمم کوتاه بود،،استراحت مطلقم،،بچه که بزرگتر میشه جفتو میکشه بالا،،نگران نباش،،

مرسی ایشالا

پاییزجان جفتتون بالاخده رفت بالایانه 

مال من خلفی ولولایینگ تازه امروزک توهفته 21م متوجه شدم قبلش توسونوهام جیزی نمینوشت درمووردش 

میگم اگ نیادبالاجی میشه ؟دکترتون بهتون چی گفته امپول ایناهم داده من هیچ علامتی بجزدردواژن واحساس فشاربه مثانه ندارم 

ممنون میشم راهنملییم کنی همه میگن میره بالاولی خیلیام نرفت بالااگ نره باعث زایمان زودرس میشه یانه

یسریامنیگن اگ نره بالامیادپایین واونموفع خطرناکه خلاصه کلی ترسیدم 

وخدایی که بشدت کافیست
پاییزجان جفتتون بالاخده رفت بالایانه  مال من خلفی ولولایینگ تازه امروزک توهفته 21م متوجه شدم ق ...

سلام عزیزم بله خود به خود رفت بالا

اما خب دچار مسمویت بارداری شدم توی هفته ی ۳۲ زایمان کردم دخترم بیست روز توی دستگاه بود و الان بیست روزه خونه است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز