2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من،،توی هردوتا بارداری،،یه کوچولو لبه ی جفتم روی دهانه بود،،باعث لکه بینی میشد،سرکلاژ کردم چون سرویکسمم کوتاه بود،،استراحت مطلقم،،بچه که بزرگتر میشه جفتو میکشه بالا،،نگران نباش،،

مرسی ایشالا

پاییزجان جفتتون بالاخده رفت بالایانه 

مال من خلفی ولولایینگ تازه امروزک توهفته 21م متوجه شدم قبلش توسونوهام جیزی نمینوشت درمووردش 

میگم اگ نیادبالاجی میشه ؟دکترتون بهتون چی گفته امپول ایناهم داده من هیچ علامتی بجزدردواژن واحساس فشاربه مثانه ندارم 

ممنون میشم راهنملییم کنی همه میگن میره بالاولی خیلیام نرفت بالااگ نره باعث زایمان زودرس میشه یانه

یسریامنیگن اگ نره بالامیادپایین واونموفع خطرناکه خلاصه کلی ترسیدم 

وخدایی که بشدت کافیست
پاییزجان جفتتون بالاخده رفت بالایانه  مال من خلفی ولولایینگ تازه امروزک توهفته 21م متوجه شدم ق ...

سلام عزیزم بله خود به خود رفت بالا

اما خب دچار مسمویت بارداری شدم توی هفته ی ۳۲ زایمان کردم دخترم بیست روز توی دستگاه بود و الان بیست روزه خونه است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792