2777
2789
عنوان

💔💔💔💔💔💔💔

71 بازدید | 9 پست

خیلی دلم شکسته ازت 

تو که میدونستی من انقد دوست دارم نباید باهام اونجوری حرف میزنی 

بی انصافی کردی درحقم

نباید بهم دروغ میگفتی 

شش ماه گذشته شاید تو اصلا منو فراموش کردی 

ولی من هنوز نتونستم

همه منو یه ادم قوی و مغرور میدونن ولی من جلوی تو هیچ غروری نداشتم چون واااقعا دوست داشتم

باهام بد کردی

به هیشکی نمیگم ولی من عین روز اول ناراحتم 

دیگه مثل اونموقع ها دختر پرانرژی نیستم

منزوی و کم حرف شدم 

لاغر شدم

فکر نمیکردم همچین تاثیری روم بزاری

فکر میکردم زود فراموش میشی

نمیدونم تقصیر کی بود یا من خیلی پرتوقع بودم یا تو خودبرتربینی داشتی

حتی دلیل رفتار هات بعد اون ماجرا رو نفهمیدم دلیل نگاهات

هرچی بود من دلم خیلی تنگ شده برات بی انصاف

از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزممم

❤️

از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍

😞😞دقیقا همین حس رو داشتم ولی سه روز پیش عقد کرد من موندم و دلی که شکسته و غروری که نمونده

الهی عزیزم

ایشالا یکی بیاد تو زندگیت همه این غصه ها رو جبران کنه

از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍

منم مثل شما هم زیبام هم مغرور.مذهبی ام اما جذب دختر بدحجاب دارم

داداش تو که خیلی بچه ای من ۲۳ سالمه

از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز