ن اصلاااااا من مردارو عین کف دستم میشناسم
نظر منوبپرسی تورو عین خواهرم میدونم نمیخوام خودتو فریب بدی بعدا بزنی توسرخودت بگی
ببین مردا دخترارو وابسته خودشون میکنن بعد چون نمیخوانشون یعنی از اول نیت ازدواج ندارن باپرچم ازدواج میان جلو ک بله بگیرن از دخترا برای ورود به رابطه چون شانس دیگه ای ندارن
بعد ک علاقمندکردن دخترو از علاقش سواستفاده میکنن تا بهدف جنسیشون برسن بعدا دسش ک بهت خورد دیگه انقد بازیت میدن تا خودت بکشی کنار و تقصیرارو برای کات کردن بندازن گردن تو وخودشونو معصومو پاک جلوه بدن و تورو بدو مقصرو اویزونو هرچی ویژگی بدکه ازخودت بیزار بشی حتی مهم نیست براشون ک چی بهت میگذره
این دسته ازمردا بیشرفترین مردان
ک با میل جنسی توورابطتونو تهدید میکنن
و مطمعن باش خیلیارو مثل تو ببازی گرفته توتنها دختر ساده زندگیش نیسی
من یه لینکی بهت میدم حتما باددقت بخون خیلی بهت کمک میشه تو شناخت مردا
شرمنده ک تاپیکتو قفل کردی نتونستم جوابتو بدم
خودتو فریب نده