2789
عنوان

چالش لاغری (بامداد خمار) دوره دوم 💪

| مشاهده متن کامل بحث + 582650 بازدید | 69449 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره خب پریودیم تازه تموم شده😂 

خدا قوت دلاور، همیشه حالت به خوووب ورزش کردن و کالری سوزی باشه

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
كركي رژيمي من بدون أرد تخم مرغ وشكر توي دهن اب ميشه خيلي خوبه با چاي ماسالا

میشه لطفا دستورشو بزاری خانمی

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
میشه لطفا دستورشو بزاری خانمی

يه دونه موز ترجيحاً رسيده ،نصف پيمانه جو دوسر،دوقاشق غذاخوري كره بادام زميني ترجيحاً خانگي 

موزو با چنگال له ميكنيد با بقيه مواد مخلوط ميكنيد يا ميريزيد تريدكپسول كيك چرب شده يا توي سيني فر باقاشق بهش شكل ميديد من ريختم توي قالب مافين بعد ده دقيقه ميره توي فر امادست❤️

وزن اوليه٥٩.٧٠٠😕هدف اول٥٥🤓هدف دوم٥٠ 😎من ميتوانم💪
بچه ها بزارین ببرمتون توی حالو هوای مملکت  امروز شوهرم رفته بود خ بنی هاشم خرید کنه مغازهاشونو ...

😱😱😱😱😱😱😱

قحطی-در-راه-است#  

وزن شروع ۷۳/۷۰۰         قد ۱۶۴          هدف اول ۶۹   هدف دوم ۶۴       هدف سوم ۶۰         هدف نهایی ۵۶         تیکر برا هدف اولمه

نوووش جون

شیرینی میخوری🙄🙄

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
اگه دوست داشتيد دستور سس هاي رژيمي وسالم نان جو و...براتون ميزارم☺️❤️

بگذار گلم

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
نوووش جون شیرینی میخوری🙄🙄

خيلي سالمه وشكروارد وتخم مرغ نداره من خيلي شيرين ميخوردم اين برا يه ميان وعده سالم مناسبه بافتش شبيه كيكه ☺️

وزن اوليه٥٩.٧٠٠😕هدف اول٥٥🤓هدف دوم٥٠ 😎من ميتوانم💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز