2789
عنوان

چالش لاغری (بامداد خمار) دوره دوم 💪

| مشاهده متن کامل بحث + 582650 بازدید | 69449 پست
تو بچه مثبتی 😂😂

😂😂😂😂

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو بچه مثبتی 😂😂

اتفاقا باید بگی خلافم سنگینه مردم بالای ۱۸ کالری خاکبر سری میکنن من زیر ۱۸ 😆😆😆

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
اتفاقا باید بگی خلافم سنگینه مردم بالای ۱۸ کالری خاکبر سری میکنن من زیر ۱۸ 😆😆😆

پس از بچگیت خلاف بودی 😂😂 منفی.۱۸.کی.بودی#  

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
پس از بچگیت خلاف بودی 😂😂 منفی.۱۸.کی.بودی#  

😂😂😂😂😄😄

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
من كه فعلا خبري نيست 😜😜

من شب میخورم نصف شب تو خواب این جوری میشم 😲😲😲


میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
چطوري تونستي من بودم يكي يدونه ميخوردم😩😩😩😩

بعضی وقتا خوب میتونم خودم و کنترل کنم. اما خدا نکنه یکی بخورم . دیگه چشمام و می بندم و تا تهش و در نیارم ول کن نیستم😀

قراره دوباره این راه و برم🍀 اما ایندفعه با مدیریت صحیح💪
نه گفتم💪💪💪💪

واااااای وااااای اینا چین یعنی؟؟؟؟ اینا چی میگن روز فست


زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز