کدوم کاربر و خیلی دوست دارین و ازش وایب مثبت میگیرین؟🥂
*فقط از کاربری که خوشتون میاد.✌️🌹
[ نیازی ندارم لباس های فلان مارک بپوشم و عطرهای فلان مارک بزنم و خانه ام فلان جای شهر باشد ، همین که گوشه ی یک باغ کوچک ، اتاقی رو به آفتاب داشته باشم برایم کافیست من با کتاب ها و موسیقی ام ، من با همین پنجره ی ساده ی رو به آفتاب ، خوشبختم ᴗ.ᴗ #دلی🩷✨️
واقعا فکر کردی وقتی نصیحتم میکنی دارم به حرفات گوش میدم؟ نه فقط منتظرم تموم شه تا همون کار غلطو ادامه بدم:). بعضی وقتا به جای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنی و تعجب میکنی که این حجم وسیعِ بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده!. -entj-
یاسی جون قبلا اسم کاربریت آلبالو یا آب آلبالو نبود؟
بله عزیزم آب آلبالو منم
|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...
قبلا با شماره ی مامانم کاربری ساختم،حتی با چندتا شماره ازخودم کاربری داشتم همه ازدسترس خارج شدن
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|
💞♥️بله گلمقبلا با شماره ی مامانم کاربری ساختم،حتی با چندتا شماره ازخودم کاربری داشتم همه ازدسترس خا ...
یه یلدا بود سال ۹۶ یا ۹۸ فکنم همونی پس
😍
زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر