2789
عنوان

🤝🏻✨️

| مشاهده متن کامل بحث + 6221 بازدید | 676 پست
عاشق کاربریِ خودمم

امضات بغضیم کرد 

واقعا فکر کردی وقتی نصیحتم میکنی دارم به حرفات گوش میدم؟ نه فقط منتظرم تموم شه تا همون کار غلطو ادامه بدم:). بعضی وقتا به جای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنی و تعجب میکنی که این حجم وسیعِ بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده!. -entj-
یاسی جون قبلا اسم کاربریت آلبالو یا آب آلبالو نبود؟

بله عزیزم آب آلبالو منم

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چشام قلب قلبی شد حقیقتا بعد مدت ها😍

عزیزدلم💞

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

فداتشمتوی بیشتر تاپیک ها دیده بودمت زمان قدیم

خدانکنه مهربون

😍آره 

کاربر قدیمی هستی ،؟

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

خدانکنه مهربون😍آره کاربر قدیمی هستی ،؟

💞♥️بله گلم

قبلا با شماره ی مامانم کاربری ساختم،حتی با چندتا شماره ازخودم کاربری داشتم همه ازدسترس خارج شدن

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

بله عزیزم آب آلبالو منم

😍😍قشنگم

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

😍😍قشنگم

😍😘

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

💞♥️بله گلمقبلا با شماره ی مامانم کاربری ساختم،حتی با چندتا شماره ازخودم کاربری داشتم همه ازدسترس خا ...

یه یلدا بود سال ۹۶ یا ۹۸ فکنم همونی پس 

😍

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

خدانکنه مهربون😍آره کاربر قدیمی هستی ،؟

حتی پریانکا_باربی کاربرقدیمی رومیشناسمش سال ۹۳

دیگه کاربریش ازدسترس خارج شد

چندنفر دیگه از خانم های قدیمی میشناسم

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

یه یلدا بود سال ۹۶ یا ۹۸ فکنم همونی پس 😍

نه من ۱۴۰۲

کاربری زیاد داشتم🤦🏼‍♀️😀

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

@مامانبزرگپانیذ‍ دوسش دارم

حیف دیگه فعالیت نمیکنن😔🥲

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

پرپین عزیزم بلد نیستم اسمشو درست بنویسم


از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

نه من ۱۴۰۲کاربری زیاد داشتم🤦🏼‍♀️😀

پریانکا از سایت رف 🥲

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

@گل__مهر23919‍ 

عزیزدلم

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز