2777
2789
عنوان

دوستانه

| مشاهده متن کامل بحث + 19609 بازدید | 3139 پست
اکه هییی پریدی حیف شدها  برای آقا جونت ؟ بابات ؟ چشم مامانت روششششن .... نوچ نوچ نوچ  د ...

😂😂😂😂

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
اییییول  آرزو میکنم همگی به آرزوهامون برسیم  بحق همین ۴۴۴۴ خخخخخخ الهی آمممین

بگو امممممممین

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها شخص مورد نظر چرا نمیاد؟

نَدومّه(نمیدونم)

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
شوهرامون بخوانم نمیتونن از بس همه چی خرج داره 😂😂😂 کلی هم تو دلشون قربون صدقه ی ما میرن که چقده ...

والا از خداشونم باشه

حالم خوب است... اما در حالت خنثی به سر میبرم...نه خوشحالم...نه ناراحت
والا از خداشونم باشه

اصلا جمعا پاشیم یه فصل بزنیمشون بهمراه گاز و نیشگون.

خودشون میدونن براچی خوردن 😂😂😂😂😂

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
یه فاوانیا بمن درخواست دوستی داده

بمنم داده 

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

سلام صبح بخیر....  من مور مورم شد .محلول تازه به تازه درست کردم زدم...اولین تغییر اینکه خارشی ندارم...با محلول قبلی سرم خارش داشت.الان رو سرمه..و اینکه حنام لج کرده بود همش میچسبید به دستم راحت روی سرم پخش نمیشد...حالا بشورم ببینم چی میشه!!!!

همه دنیا بخواد و تو بگی نه!نخواد و تو بگی آره تـــــــــــــــــــــــمومه!!!!
اصلا جمعا پاشیم یه فصل بزنیمشون بهمراه گاز و نیشگون. خودشون میدونن براچی خوردن 😂😂😂😂😂

آقا بی زحمت زحمته شوهره منم شما بکشید من پا ندارم بیفتم دنبالش بزنمش 

نگهش داری حله ها 

یکی با همین پاشنهی پای گچ گرفته بزنم تو ملاجش کلا همه ی امواتش میاد جلو چشماش خخخخخ

باع...
الهی فدات آیشواریا جونم  نهار ندارم  شوهری گفت میگیره  از فردا هم باید دست بکار شم ...

بگو چند روز مرخصی بگیره بمونه کمکت. والا

حالم خوب است... اما در حالت خنثی به سر میبرم...نه خوشحالم...نه ناراحت
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز