2777
2789
عنوان

دوستانه

| مشاهده متن کامل بحث + 19609 بازدید | 3139 پست
آقا بی زحمت زحمته شوهره منم شما بکشید من پا ندارم بیفتم دنبالش بزنمش  نگهش داری حله ها  ...

😂😂😂😂

اوکی ما نگه میداریم.

فقط یجا بزن دیه میه نیفته گردنمون 😅😅😅

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس به همه داده ؟؟؟ درخواست دوستی رو میگم  خخخخخ

نمیشه غذا زیاد درست کنی برا چند وعده؟

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
به منم داده .کیه ؟؟؟مو مترسوم    

همونه دیگه

اووووون

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
نمیتونه کارش خیلی شلوغه

برات برنامه غذایی چیدم فیلی جون

شنبه نهار تخم مرغ

شام نون و ماست

یکشنبه همینطووووووووور تا دوماه دیگه

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

البته ایشالا زود خوب میشی ولی همین رژیم و ادامه بده 😶😶😂

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
همونه دیگه اووووون

همونه.فاوانیا اگه همونی بیا..من دچار سردرگمی شدم.از مسیر منحرف دارم میشم.دقیقا به همین دلیل از گروه ت ل گ رام اومدم بیرون چون اونجا هر کدوم از بچه ها چیزی میگفت و تقریبا جو منفی شده بود.منم داشتم انگیزمو از دست میدادم واسه همون اومدم بیرون تا کار خودمو ادامه بدم.اینجا رو حداقل شیوانا اداره میکنه حالا با همه سختیاش.

همه دنیا بخواد و تو بگی نه!نخواد و تو بگی آره تـــــــــــــــــــــــمومه!!!!
سلام دوستان گروه تلگر.ام شیوانا کی داره؟؟


تل نداشت که

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز