چرا بیخودی کنجکاوی میکنی ، دنبال اینی که یه چیزی بفهمی ؟ که چی ؟ تهش اینه زندگیت به فنا بره
ول کن بابا ، شوهرت اگه با اون در ارتباط بود این اندازه دختره رو توجیه میکرد که وقتی خونه هست زنگ نزنه معلومه که ارتباط انچنانی ندارن ، احتمالا ارتباطشون خیلی خیلی کم بوده ولی چون نمیخواد همونم بفهمی گوشیشو بهت نمیده ، سخت نگیر ، از اشتباهش بگذر و خیلی کنجکاوی نکن ولی خب حواستم به زندگیت باشه