2777
2789
عنوان

خط سفید+بی بیچک

17618 بازدید | 39 پست

سلام

من دودوره بود پری جلو می افتاد ودیروز موعدم بود کهعادت نشدم وامروزهم بی بیچک استفاده کردم خط سفید زیر تی افتاد ولی بعد یکساعت کنیم دوباره با زدم اونم محو شده بود یعنی باردارنیستم😢؟

الهم صل علی محمد وال محمدو عجل فرجهم  

مارکس لاوین رز


الان فقط یک خط کنترل هست .

سفید کلا تو افق رفت محو شد نیست دیگه😧

فقط همون اول سایت خط سفید اومد 

الهم صل علی محمد وال محمدو عجل فرجهم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه یه خطی باردار نیستی منم هنوز 3 هفته بودم ک موعد پریودیم نبود بی بی چک گذاشتم دوبار هر دوباز دوخط شد امید نداشته باش

وزن اولیه۸۳☹️ وزن هدف اول۷۵ 😘هدف دوم ۷۰🤩🤩🤩🤩
کسی نیست با این تجربه خط سفید😩

توروخدا نزنم تو ذوقت ولی تجربمو میگم

ولی ۱بار برا من خط سفید بود باردار نبودم.البته من مدیکور بود بی بی چکم

مخالف نظر منی ریپلای نکن نطرتو برا خودت نگهدار دوست عزیز با تچکر😐
توروخدا نزنم تو ذوقت ولی تجربمو میگم ولی ۱بار برا من خط سفید بود باردار نبودم.البته من مدیکور بود ب ...

عقب هم انداخته بودی ،بی بی چک زدی؟

الهم صل علی محمد وال محمدو عجل فرجهم  
من برعكس تو اولش منفي بود بعد نيم ساعت ديدم مثبت شده 

خوشبحالت 😍


من شارچ گوشیم داره تموم میشه

خداییش هرکس تجربه خط سفید داره بیاد پیغام بزاره موبایلم شار رشم میام میتونم


و


التماس دعا برای همه منتظران😳😳🙏🙏

الهم صل علی محمد وال محمدو عجل فرجهم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز