2777
2789
شنیدم بازار کارش خوبه منم زدم اما میگن مالی بهتره

مالی نمیاره برام ببینم قبول میشم یا نه ولی این زده خیلی بالا من رتبم بده اگه قبول شم واقعا شهر شیرینی میدم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انسانیم

معلمی علاقه نداری بری ؟ یا حقوق  ادامه بدی برا وکالت ؟!!

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

همه جا، برادرم مدیریت دولتی خونده الان کارمند بانکه

خوش به حالش

چکار کرد قبول شد

اگه قبول نشیم می تونیم تو کارخونه ها کار کنیم چون اینجا شهر صنعتی هس

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

معلمی علاقه نداری بری ؟ یا حقوق ادامه بدی برا وکالت ؟!!

رتبم خوب نیس

فرهنگیان قبول نشدم علوم تربیتی شاید قبول شم یعنی نوشته قبول میشم ولی نمی‌دونم

وکالت قبول نمیشم و به خاطر آزمون آخرش می ترسم چون میگن سخته

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

رتبم خوب نیسفرهنگیان قبول نشدم علوم تربیتی شاید قبول شم یعنی نوشته قبول میشم ولی نمی‌دونموکالت قبول ...

علوم تربیتی هم خوبه . . نهایت همون مدیریت برو بعد فارق تحصیلی بایداستخدامی ها  شرکت کنی  . 


اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

علوم تربیتی هم خوبه . . نهایت همون مدیریت برو بعد فارق تحصیلی بایداستخدامی ها شرکت کنی .


علوم تربیتی و مدیریت و مهندسی ها و کامپیوتر اقتصاد زده خیلی بالا

حسابداری و مشاوره رو زده متوسط

وکالت و روانشناسی زده پایین

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792