2777
2789
علوم تربیتی و مدیریت و مهندسی ها و کامپیوتر اقتصاد زده خیلی بالاحسابداری و مشاوره رو زده متوسطوکالت ...

عل‌وم تربیتی فقط برا فرهنگیان خوبه  ک بتونی معلمی قبول بشی جا دیگه بدرد نمیخوره . 

مدیریت و کامپیوتر هم استخدامی ها چ معلمی چ بانک و تمام ادارات . 

وکالت اینا هم ک علاقه نداری . 

حسابداری و مشاوره هم خوبه . 

ب ترتیب علایقت  برو .

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز