مجبور مدیر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 عنوان مدیریت دولتی | مشاهده متن کامل بحث + 143 بازدید | 15 پست چطور رشته ای هس از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست 1404/06/21 | 11:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shadmehramm عضویت: 1403/09/10 تعداد پست: 3505 علوم تربیتی و مدیریت و مهندسی ها و کامپیوتر اقتصاد زده خیلی بالاحسابداری و مشاوره رو زده متوسطوکالت ... علوم تربیتی فقط برا فرهنگیان خوبه ک بتونی معلمی قبول بشی جا دیگه بدرد نمیخوره . مدیریت و کامپیوتر هم استخدامی ها چ معلمی چ بانک و تمام ادارات . وکالت اینا هم ک علاقه نداری . حسابداری و مشاوره هم خوبه . ب ترتیب علایقت برو . اگه امضامو میخونی .برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج). 🌸