یعنی خودت رو ارزشمند و محترم بدونی(نه خودشیفتگی)،
یسری حد و مرز برای خودت داشته باشی و اگه کسی بهت بی احترامی کرد یا خط قرمزهات رو رد کرد سیکش رو بزنی بدونِ ترس از تنهایی یا...
برای خوشحال کردن یا کمک به کسی خودت رو فدا نکنی،
اگه اشتباهی کردی به جای اینکه خودت رو سرزنش کنی اونو یه تجربه ببینی
اعتماد به نفس داشته باشی و به تواناییات باور داشته باشی