2777
2789
عنوان

ازدواج

94 بازدید | 4 پست

چرا وقتی یک جوان به ازدواج مثل یک امر خوب و دارای صفا و امید و پیشرفت نگاه می کند اما بزرگتر ها اکیدا می گویند اگر ازدواج کنی بدبخت میشی و میری زیر بار مسئولیت 

حق با کدوم شونه؟

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

ازدواج بدبختی نیست اگر توکل به خدا کنی و بهش بسپاری. 

بعدشم باید مدام اموزش ببینی که اذیت نشی. 

زندگی یاد گرفتنیه،  الکی نیست و همینجوری بدون داشتن سواد،  بری جلو. 

نتیجه اش میشه افرادی که فکر میکنن زندگی مشترک جز دردو بدبختی هیچی نداره. 

 اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است منتها مهم این است که خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست. بعضی اینها را با هم اشتباه میکنند؛ وقتی میگوییم خانه‌داری، خیال میکنند میگوییم داخل خانه بنشینید، هیچ کار نکنید، هیچ وظیفه‌ای انجام ندهید، تدریس نکنید، مجاهدت نکنید، کار اجتماعی نکنید، فعّالیّتهای سیاسی نکنید؛ معنای خانه‌داری این نیست. خانه‌داری یعنی خانه را داشته باشید؛ در کنار داشتن خانه، هر کار دیگری که از عهده‌ی شما برمی‌آید و میل به آن و شوق به آن را دارید میتوانید انجام بدهید؛ منتها همه در ذیل خانه‌داری است. دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان. 14دی1401

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کنکور 405

mobilize | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز