چرا وقتی یک جوان به ازدواج مثل یک امر خوب و دارای صفا و امید و پیشرفت نگاه می کند اما بزرگتر ها اکیدا می گویند اگر ازدواج کنی بدبخت میشی و میری زیر بار مسئولیت
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ازدواج بدبختی نیست اگر توکل به خدا کنی و بهش بسپاری.
بعدشم باید مدام اموزش ببینی که اذیت نشی.
زندگی یاد گرفتنیه، الکی نیست و همینجوری بدون داشتن سواد، بری جلو.
نتیجه اش میشه افرادی که فکر میکنن زندگی مشترک جز دردو بدبختی هیچی نداره.
اصلیترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانهداری است منتها مهم این است که خانهداری به معنای خانهنشینی نیست. بعضی اینها را با هم اشتباه میکنند؛ وقتی میگوییم خانهداری، خیال میکنند میگوییم داخل خانه بنشینید، هیچ کار نکنید، هیچ وظیفهای انجام ندهید، تدریس نکنید، مجاهدت نکنید، کار اجتماعی نکنید، فعّالیّتهای سیاسی نکنید؛ معنای خانهداری این نیست. خانهداری یعنی خانه را داشته باشید؛ در کنار داشتن خانه، هر کار دیگری که از عهدهی شما برمیآید و میل به آن و شوق به آن را دارید میتوانید انجام بدهید؛ منتها همه در ذیل خانهداری است. دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان. 14دی1401