2777
2789
عنوان

مهندس ناظر

110 بازدید | 13 پست

خواستگارم پایه یک نظارت و اجرا دارم من سر در نیوردم یه شغل دولتی هم داره صبح تا ظهر به نظرتون خوبه خونه و ماشینم واره ولی ده سالی ازم بزرگتر

کلا نظارت حقوقش خوبه چی هست؟

🥰🥰

نظارت حقوق مشخص نداره

بستگی به متراژی که بهشون ارجاع میشه پول میگیرن

مجری میتونه حقوق ماهانه از مالک بگیره. رقمش بد نیست 

الان که ساختمان سازی کمه درآمد کمه. ولی در کل در کنار یه کار دیگه خوبه

❌️ آقایون درخواست دوستی ندن ❌️ به هیچ عنوان پذیرفته نمیشه. ❌️درخواست ندین ❌️ ⚠️ دیگه چطوری بنویسم درخواست ندین که متوجه بشین؟؟⚠️

نظارت حقوق مشخص ندارهبستگی به متراژی که بهشون ارجاع میشه پول میگیرنمجری میتونه حقوق ماهانه از مالک ب ...

نمیدونید حدودا چقدر اره استخدام ارتش البته به عنوان مهندس عمران ولی همش زنگ میزنه میگه سر ساختمونم، بعد گفت پایه یک یعنی چی

🥰🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونید حدودا چقدر اره استخدام ارتش البته به عنوان مهندس عمران ولی همش زنگ میزنه میگه سر ساختمونم، ...

مجری ۵۰ به بالا هست فکر کنم، بستگی به ساختمون و متراژ و مالک و ... داره

البته هزینه و مالیات و حقوق نماینده مجری و ... هم باید بده

❌️ آقایون درخواست دوستی ندن ❌️ به هیچ عنوان پذیرفته نمیشه. ❌️درخواست ندین ❌️ ⚠️ دیگه چطوری بنویسم درخواست ندین که متوجه بشین؟؟⚠️

اگر دوستش داری و بخاطر پول نمیخواییش خوبه ولی به اون تیکه فکر کن که اونم 39سالشه و تو 29و تفکر هاتون ...

اره از همین میترسم نه بخاطر پول نیستم خودم از نظر مالی خیلی خوبم شاغلم 

🥰🥰

من کارمند یه ارگان دولتی هستم

خوبه فقط درباره رشته عمران تحقیق کن و پایه های نظارت رو بدون...

به حباب نگران لب یک رود قسم،و به کوتاهی آن لحظه که شادی گذشت،غصه هم میگذرد......
خب خوبه پس


ولی نظارت و اجرا رو همزمان نمیتونه انجام بده

میتونه هر دو صلاحیت رو داشته باشه، ولی نمیتونه با هم فعالیت داشته باشه

❌️ آقایون درخواست دوستی ندن ❌️ به هیچ عنوان پذیرفته نمیشه. ❌️درخواست ندین ❌️ ⚠️ دیگه چطوری بنویسم درخواست ندین که متوجه بشین؟؟⚠️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا شکرت

rsman | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792