keyhanrokh مدیر استارتر عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 597 عنوان مامایی 56 بازدید | 5 پست بچه ها کسی هست اینجا مامایی خونده باشه؟از بازار کار و سخای کار و درآمدش میشه بگید من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش 1404/06/15 | 10:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پیشیی_ عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 1994 سخت که هست.. به شدت سختهاز بین پیراها مامایی از همه سختتر و پر استرس ترهبازار کارم واسه ادم تلاشگر همیشه کار هست
zary57 عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 2476 کارش به نسبت سخته و باید انرژی وتوان لازم داشته باشی و تنوع کاری به نسبت پرستاری کمتره الهی و ربی من لی غیرک
keyhanrokh مدیر استارتر عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 597 سخت که هست.. به شدت سختهاز بین پیراها مامایی از همه سختتر و پر استرس ترهبازار کارم واسه ادم تلاشگر ه ... شما مامایی خوندی؟فرق ماما و پزشک زنان چیهکدوم بچه رو دنیا میارهیا ماما فقط مشاوره میده من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
پیشیی_ عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 1994 شما مامایی خوندی؟فرق ماما و پزشک زنان چیهکدوم بچه رو دنیا میارهیا ماما فقط مشاوره میده نه پرستاریمکلی فرقشونه عزیزمماما چهار سال درس خونده و کارشناسهمتخصص زنان 7 سال عمومی خونده با 4 سال تخصصماما زایمان طبیعی انجام میده، ولی حق انجام سزارین نداره
keyhanrokh مدیر استارتر عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 597 نه پرستارینکلی فرقشونه عزیزمماما چهار سال درس خونده و کارشناسهمتخصص زنان 7 سال عمومی خونده با 4 سال ... وای طبیعی با ماماست🗿💔خیلی ممنون عزیزم من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش