2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سخت که هست.. به شدت سختهاز بین پیراها مامایی از همه سختتر و پر استرس ترهبازار کارم واسه ادم تلاشگر ه ...

شما مامایی خوندی؟

فرق ماما و پزشک زنان چیه

کدوم بچه رو دنیا میاره

یا ماما فقط مشاوره میده 

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
شما مامایی خوندی؟فرق ماما و پزشک زنان چیهکدوم بچه رو دنیا میارهیا ماما فقط مشاوره میده


نه پرستاریم

کلی فرقشونه عزیزم

ماما چهار سال درس خونده و کارشناسه

متخصص زنان 7 سال عمومی خونده با 4 سال تخصص

ماما زایمان طبیعی انجام میده، ولی حق انجام سزارین نداره

نه پرستارینکلی فرقشونه عزیزمماما چهار سال درس خونده و کارشناسهمتخصص زنان 7 سال عمومی خونده با 4 سال ...

وای طبیعی با ماماست🗿💔

خیلی ممنون عزیزم

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792