2789
عنوان

اقدام

| مشاهده متن کامل بحث + 344 بازدید | 26 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ان شالله .خونریزی لانه گزینی نمیدونید در چه حدیه؟؟

در حد یه قطره یا دو قطره 

ولی عزیزم فک کنم داری پریود میشی با لک قهوه ای 

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم  و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24

خودمم حس میکنم دارم پریود میشم .هوووف .حیف میشه

صبور باش زندگی همینه دیگه 

منم خیلی وقته منتظرم ولی چه میشه کرد 

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم  و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24

بچه هامیگم یه سوال کسی که سه سال ازدواج کرده وقرص ال دی خورده وبرای بارداری اقدام نکرده بنظرتون اصن باردارمیشه ؟انقدازقرصابدگفتن کسی بوده قرص خورده بعدازترک قرصاباردارشده؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792