2789
عنوان

اقدام

344 بازدید | 26 پست

سلام خانماشبتون بخیر .من پارسال چند بار اقدام کردم ک نشد و بعد به دکتر مراجعه کردم این اولین ماهیه ک با دارو و امپول اچ سی جی اقدام میکنم ..داروهامم لتروزل و کلومیفن و پروژسترون بود .که الان ۳روز از قطع پروژسترون میگذره .روز ۲۹ سیکلم هستم . خیلی درد پریودی دارم یه‌کم لکه قهوه ای هم دیدم بنظرتون امیدوار باشم بهش یا نه ؟؟؟.تا حالاهیچوقت لکه قهوه ای ندیدم همیشه روز اول پریودم لکه صورتی دیدم چن ساعت بعدش پریود شدم شدید.......اینم بگم اسپرم همسرم ضعیف بود که ۳ماه تحت درمان بود کمی بالا اومدن و فقط یکی از فاکتور هاش یه ذره پایینه دکتر گفت خوبه اقدام کن ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دوفامد همون پروژسترون مصرف میکنم تقریبا بعضی ماها وسط سیکلم لکه بینی دارم ، من تنبلی دارم شما مش ...

من مشکل اصلی اسپرم همسرم بود .خودمم دکتر گفت کمی تنبلی داری 

انشالله که خیر خوشی بدی بهمون منم یه دوره آمپول زدم و با پنج روز تاخیر پریود شدم ولی قبلش لکه ندیده بودم انشالله مال شما لکه لانه گزینی باشه ، برای منم دعا کن که باردار بشم من کلا از دارو و درمان دیگه دست کشیدم خسته شدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792