2789
عنوان

اقدام

344 بازدید | 26 پست

سلام خانماشبتون بخیر .من پارسال چند بار اقدام کردم ک نشد و بعد به دکتر مراجعه کردم این اولین ماهیه ک با دارو و امپول اچ سی جی اقدام میکنم ..داروهامم لتروزل و کلومیفن و پروژسترون بود .که الان ۳روز از قطع پروژسترون میگذره .روز ۲۹ سیکلم هستم . خیلی درد پریودی دارم یه‌کم لکه قهوه ای هم دیدم بنظرتون امیدوار باشم بهش یا نه ؟؟؟.تا حالاهیچوقت لکه قهوه ای ندیدم همیشه روز اول پریودم لکه صورتی دیدم چن ساعت بعدش پریود شدم شدید.......اینم بگم اسپرم همسرم ضعیف بود که ۳ماه تحت درمان بود کمی بالا اومدن و فقط یکی از فاکتور هاش یه ذره پایینه دکتر گفت خوبه اقدام کن ...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم دوفامد همون پروژسترون مصرف میکنم تقریبا بعضی ماها وسط سیکلم لکه بینی دارم ، من تنبلی دارم شما مش ...

من مشکل اصلی اسپرم همسرم بود .خودمم دکتر گفت کمی تنبلی داری 

انشالله که خیر خوشی بدی بهمون منم یه دوره آمپول زدم و با پنج روز تاخیر پریود شدم ولی قبلش لکه ندیده بودم انشالله مال شما لکه لانه گزینی باشه ، برای منم دعا کن که باردار بشم من کلا از دارو و درمان دیگه دست کشیدم خسته شدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقط جنین

مهلا88888888 | 7 ثانیه پیش

واریزبیمه

maryam_13_80 | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792