2777
2789
عنوان

سهمیه

| مشاهده متن کامل بحث + 129 بازدید | 17 پست
۵ درصد امسال خیلییی تاثیرش زیاد شده مثل ۲۵ درصد شده میگم ۳۰ هزار نفر شدین کمتر شدین

من که استفاده نکردم سهمیه من منطقه۳بود فقط که اونم بد رتبه داده متاسفانه

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ولی اگه هیچوقت نشه

اگر تلاش کنی میشه.

نشده کسی تلاش کنه و نرسه.

خودت منطقی فکر کن امسال صدت رو گذاشتی؟؟

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر تلاش کنی میشه.نشده کسی تلاش کنه و نرسه.خودت منطقی فکر کن امسال صدت رو گذاشتی؟؟

نه خب امسال خیلی اتفاق ها افتاد ولی منم میخواستم موفق شم همین

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز