heols مدیر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 عنوان من پسرم | مشاهده متن کامل بحث + 2072 بازدید | 149 پست ۱۶ سالمه تا میام تو سایت ی تامیک میزارم هیت میدین که استاتر نر هست این چ وضع صحبته مگه توهین کردم بهتون؟من از وقتی که اومدم تو تاپیک های زنونه نرفتمبه کسی درخواست دوستی ندادم اما باز هیت میدین من اومدم تو سایت چون چند تا مشکل دارم الان دارن حل میشن (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم 1404/06/08 | 17:41 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
atttriiin عضویت: 1404/03/11 تعداد پست: 2830 من واقعا کاری ندارم که چرا اینجایی و .. فقط میگی اینجا برام مفید بوده، چه کاربردی داشته براتچی یاد گرفتی؟
nooooooshafarin عضویت: 1402/11/23 تعداد پست: 10800 من الان 7سالع جرات تاپیک زدن ندارممیدونم اینجا جو مردستیزه اهل کجایی
کربختیاااااری عضویت: 1397/07/14 تعداد پست: 7014 شما چند روز پیش زن نبودی؟ یا اشتباه میکنم؟ وا اگه ی بار با موی خیس ک بوی شامپو میده بغلت بخابه میفهمی چرا ملت میرن زن میگیرن..🌹 اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن جغلـــه
کربختیاااااری عضویت: 1397/07/14 تعداد پست: 7014 اهل کجایی شهرکرد اگه ی بار با موی خیس ک بوی شامپو میده بغلت بخابه میفهمی چرا ملت میرن زن میگیرن..🌹 اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن جغلـــه
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 خداروشکر که دارن مشکلاتت حل میشن حالا کی قراره بری و مارو تنها بذاری؟ به زودیه زود (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 ساکت شو مث آدم حرف بزن یعنی چی؟؟چی گفتم من ؟؟؟؟!!!!بعد میان میگن چرا چیزی میگین به مردا ببینین چه ال ... داری میگی بدو برو مگه داری با گاو حرف میزنب (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 اینجا برا آقایون مناسب نیست لفت بدی بهتره داداشآدم ونسبت به زندگی بدبین و شکاک میکنن 😞 (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 من خاطره خوشی از مردای این سایت ندارم نمیگم همشون بد هستن ولی بهتره نباشن من کاری با کسی نکردم (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 من واقعا کاری ندارم که چرا اینجایی و .. فقط میگی اینجا برام مفید بوده، چه کاربردی داشته براتچی یاد گ ... یک سری از مشکلاتم حل شده (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم
اوج_آسمان عضویت: 1402/09/06 تعداد پست: 70736 دهنت🤣🤣🤌🏼 گــذر کــن از هــــرچــه گــذر کــرد ز تـــــو ...💫
اوج_آسمان عضویت: 1402/09/06 تعداد پست: 70736 وا 🤷🏼♀️ گــذر کــن از هــــرچــه گــذر کــرد ز تـــــو ...💫
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 یه تاپیک بزن گود بای پارتیتو جشن بگیریم ههههه خندیدم (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم
heols مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 1034 مگه من کاریتون کردم که بد میگین ؟ (کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم