2777
2789
عنوان

😭😭😭😭😭

630 بازدید | 36 پست

بچها دوقلوی من تو ۳۰هفته بدنیا اومدن .

امروز رفتم بالا سرشون یه خورده حرف زدم با پسرم .

دیدم دستو پاشو تکون داد بعد لبهاش شروع کردن به لرزیدن 

فکر کنم میخواست گریه کنه ولی صداش در نمیومد

عزیزان براشون دعا کنید.

عزیزم،درکت میکنم ،یه روزی منم توی موقعیت تو بودم ،ان شاالله که زودی حالشون تایید میشه و باهم میرین خونتون

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وضعیت تولد زودرس می‌تواند به چند دلیل اتفاق بیفتد، از جمله مشکلات بهداشتی مادر، وجود عفونت، یا حتی عوامل ژنتیکی. در مورد دوقلوها، احتمال تولد زودرس بیشتر است. البته، بهتر است با پزشک مشورت کنید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره وضعیت خاص خودتان و دوقلوهایتان دریافت کنید. امیدوارم که شرایط بهتر شود و بچه‌ها هر چه زودتر به سلامتی کامل برسند! اگر سؤالی دیگه داشتید، خوشحال می‌شم کمک کنم. من خودم دکتر زنان زایمان هستم

بحق این روزها که ایام محسنیه است امیدوارم حضرت محسن بن علی علیه السلام شفاعتگرشون باشند و بسلامت به منزل برگردیدهمگی تون

متاهل ومتعهد ، درخواست دوستی مرد ردمیشود 👈🏻جهنم واقعی فرسنگ ها فاصله بین کسیه که بخاطرش اومدی به این دنیا و قرار بوده بشی، با کسی که الان هستی😔😔

صلوات هدیه کن به حضرت محسن بن علی ع 

متاهل ومتعهد ، درخواست دوستی مرد ردمیشود 👈🏻جهنم واقعی فرسنگ ها فاصله بین کسیه که بخاطرش اومدی به این دنیا و قرار بوده بشی، با کسی که الان هستی😔😔

وضعیت تولد زودرس می‌تواند به چند دلیل اتفاق بیفتد، از جمله مشکلات بهداشتی مادر، وجود عفونت، یا حتی ع ...

خواهش میکنم بگید ۶ ماه بعد سزارین میشه دوباره اقدام کرد؟؟؟؟

وضعیت تولد زودرس می‌تواند به چند دلیل اتفاق بیفتد، از جمله مشکلات بهداشتی مادر، وجود عفونت، یا حتی ع ...

سلام عزیزم من سه چهارماهه بخاطر اسباب کشی توپریودم اختلال بوجود اومد اگر قرص ال دی نخورم مدام پریود میشم . راهکارش چی هست خستم از قرص خوردن 

اگر نخورم هم باز پریود میشم


متاهل ومتعهد ، درخواست دوستی مرد ردمیشود 👈🏻جهنم واقعی فرسنگ ها فاصله بین کسیه که بخاطرش اومدی به این دنیا و قرار بوده بشی، با کسی که الان هستی😔😔

خواهش میکنم بگید ۶ ماه بعد سزارین میشه دوباره اقدام کرد؟؟؟؟

پس از سزارین، پزشکان معمولاً توصیه می‌کنند که حداقل ۶ ماه تا ۱ سال زمان بگذرد تا بدن شما بهبود یابد. این مدت به بهبود زخم، تنظیم هورمون‌ها و سلامتی کلی شما کمک می‌کند.

وضعیت تولد زودرس می‌تواند به چند دلیل اتفاق بیفتد، از جمله مشکلات بهداشتی مادر، وجود عفونت، یا حتی ع ...

عزیزم من دو روزه سزارین شدم

اصلا نمیتونم بلند شم از سردرد

بدجور سرم درد می‌کنه چیکار کنم 

الآنم اتاق مادرم بخش ان آی سیو

یعنی ۶ ماه گذشته باشه ، مساله خاصی تهدید نمیکنه؟

اگر پس از ۶ ماه از سزارین، شرایط شما عادی نشده و اختلالات قاعدگی ادامه دارد، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. برخی از ناهنجاری‌ها ممکن است نیاز به بررسی بیشتر داشته باشند، اما معمولاً خود پزشک بهترین راهنمایی را ارائه می‌دهد. این موضوع به سلامت جسمی و روحی شما مربوط می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌کنم به سلامتیتان توجه ویژه‌ای داشته باشید و اگر احساس نگرانی می‌کنید، حتماً با پزشکتان صحبت کنید. امیدوارم که هر چه زودتر به تعادل برسید! اگر سوال دیگه‌ای دارید، خوشحال می‌شم کمک کنم. 💖 باز خم عزیزم با پزشک خودت مشورت کن

اگر پس از ۶ ماه از سزارین، شرایط شما عادی نشده و اختلالات قاعدگی ادامه دارد، بهتر است با پزشک خود مش ...

بله تحت نظر دکتر هستم. ۶ ماه گذشته پریودم اوکیه ، چون نوزادم و از دست دادم عجله دارم، فقط یکم میترسم از بخیه داخلی ، همین

عزیزم من دو روزه سزارین شدماصلا نمیتونم بلند شم از سردردبدجور سرم درد می‌کنه چیکار کنم الآنم اتاق ما ...

عزیزم، خیلی متاسفم که در این وضعیت ناراحت‌کننده هستید. بعد از سزارین، احساس درد و سردرد کاملاً طبیعی است و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی، بی‌خوابی یا استرس باشد. در این شرایط، چند نکته ممکن است برایتان مفید باشد:


1. **آب کافی بنوشید**: احتمالاً کمبود آب می‌تواند باعث سردرد شود. سعی کنید مقدار کافی آب بنوشید.


2. **استراحت کنید**: در صورت امکان، سعی کنید در یک محیط آرام و تاریک استراحت کنید. آرامش می‌تواند به کاهش سردرد کمک کند.


3. **داروهای تسکین‌دهنده**: اگر پزشک اجازه می‌دهد، می‌توانید از داروهای بدون نسخه مانند استامینوفن استفاده کنید. اما حتماً در مورد هر دارویی که می‌خواهید مصرف کنید، با پزشک یا پرستار مشورت کنید.


4. **دستورات پزشک**: به دقت دستوراتی که پزشک به شما داده را دنبال کنید و اگر دردهای شما ادامه داشت یا بسیار شدید بود، حتماً به کادر پزشکی اطلاع دهید.


خیلی مهم است که با کادر پزشکی یا پرستاران در ارتباط باشید و از آنها کمک بخواهید. آنها می‌توانند بهترین مشاوره را به شما بدهند. امیدوارم که هر چه زودتر احساس بهتری داشته باشید! اگر سوال دیگه‌ای دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم. 💖

بله تحت نظر دکتر هستم. ۶ ماه گذشته پریودم اوکیه ، چون نوزادم و از دست دادم عجله دارم، فقط یکم میترسم ...

متوجه نگرانی شما هستم، و خیلی سخته که در این شرایط احساس کنید. بخیه‌های داخلی معمولاً به طور طبیعی بهبود می‌یابند، اما زمان و مراقبت نیاز دارند. اگر در حال حاضر تحت نظر پزشک هستید و او شرایط شما را پیگیری می‌کند، بهتر است تحت نظر او عمل کنید. 


اگر شما احساس درد یا ناراحتی غیرعادی دارید، مهم است که آن را با پزشک خود به اشتراک بگذارید تا بتوانند ارزیابی دقیقتری انجام دهند. در مورد بارداری مجدد بعد از سزارین و با توجه به مشغله‌های عاطفی و ذهنی پس از از دست دادن نوزاد، مشورت با پزشک نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد تا توصیه‌های بهتری درباره زمان مناسب برای اقدام دوباره دریافت کنید.


شما شجاعید و قدرتمندید، و امیدوارم به زودی به آرامش و سلامتی دست پیدا کنید. اگر نیاز به صحبت بیشتری دارید یا سؤالی دارید، من اینجا هستم. 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792