چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان، بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:) کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓..اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️🔥🤟🏻🐺
به نظرم این مورد چیزی نیست که از بقیه نظر بخواید. باید به شرایط زندگی و روحیه ی خودتون نگاه کنید. اگه شرایطشو دارید اقدام کنید. تک فرزندی اصلا خوب نیست. من با اینکه یه برادر دارم اما همیشه جای خالی خواهرو حس میکنم و تنها هستم
از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).