206ای که حتی به اسم اصل فرانسه میندازن به ملت هم یه کپی هس
ساخت ایرانش رو ببینی قبلا هم گفتم ماشین رو هواس در صورتی که فاصله ماشین با زمین باید استاندارد باشه تا تسلط بیشتر بشه اما بخاطر این بالا بودن تو جاده برای سرعت و سبقت تعادل نداره و این درصد تصادف رو افزایش میده با اینکه ماشین تیزی هس توی پیچ ها هم عملکرد خوبی نداره از لحاظ راحتی ماشین هم که نگم بهتره
فک نکنم دیگه جای بحثی بمونه