2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کار خوبی میکنید ، یکم شتابش کمه ،مشکلی نداره ،تو رنج این قیمت عالیه

ماشین الانتون چی هست؟؟ 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

اونم قیافش خوبه تو جاده عملکرد ضعیفی داره

اصلا اینجوری نیس تقاضایی که 207 داره هیچ ماشینی نداره

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

دنا

به سلامتی 

ابجی رد شدین یه بوقم برا ما بزن

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

سلامت باشی ، ولی ،

ولی چی؟ 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

اصلا اینجوری نیس تقاضایی که 207 داره هیچ ماشینی نداره

اینو بعنوان کسی میگی که 207 رونده یا فقط شنیده؟الان یه ساله 207 دارم تو جاده بخاطر طراحی غیراستانداردش تعادل خوبی نداره و عملا تو هواس که حالا این با خوابیده کردن درست میشه اما اصلا خوش‌دست نیس درضمن مدل اصلی ماشین بله خوبه نه کپی که ایران زده

       آدمی را یک سخن ویران کند.           

اینو بعنوان کسی میگی که 207 رونده یا فقط شنیده؟الان یه ساله 207 دارم تو جاده بخاطر طراحی غیراستاندار ...

دو ساله 207 دارم البته دستور توقیف روش هست تو جاده نروندمش 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

صحیح پس بهتره با دلیل و تجربه حرفتون رو ثابت کنید نه آمار تقاضا

بنظرتون تقاضای زیاد برا هر محصولی چه دلیلی جز با کیفیت بودن اون محصول داره 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

بنظرتون تقاضای زیاد برا هر محصولی چه دلیلی جز با کیفیت بودن اون محصول داره

بنظرتون مردمی که حاضرن خونه بفروشن اما ماشینشون قشنگ باشه چیزی جز ظاهر جذبشون میکنه؟ که اگه بحث کیفیت بود اصلا سراغ 207 نمی‌رفتن این حرفم ثابت شدس جناب! 

شما یه سرچ بکنین و ماشین رو با اصلش مقایسه کنین متوجه ایرادات و غیراستاندارد بودن طراحی بدنه میشین اما اینکه چرا بجای منطقی بودن دارین بحث میکنین رو نمی‌فهمم، شاید چون ماشین خودتون 207 هس. 

       آدمی را یک سخن ویران کند.           

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز