2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدایی هرچی میخرین تیبا و ساینا و کوییک نخرین خیلی ضایع هست 

زانتیا پرخرجه ولی ناموس ماشینه

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

پارس و اس ال ایکسو ترجیح میدم به اینایی که گفتی ،زانتیا هم که فقط هزینه نگهداری داره

تو این رنج قیمتا فقط 207 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

اون که گرون تره

اس ال ایکس اشغاله 

همون 206 بهتره 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

۲۰۶ که اصلا جا نداره

من اس ال ایکس مجانی هم بهم بدن سوار نمیشم 

فقط صندوقش کوچیک تره 

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز