بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدایی هرچی میخرین تیبا و ساینا و کوییک نخرین خیلی ضایع هست
زانتیا پرخرجه ولی ناموس ماشینه
به سلامتی سه لاشی قاضی، متهم، ناشی به سلامتی سه دلبر مادرم، پدرم، عشقم به سلامتی سه کس ناموس، رفیق، وطن به سلامتی سه همراه رفیقم، گوشیم. پیکم به سلامتی سه مکان خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂
پارس و اس ال ایکسو ترجیح میدم به اینایی که گفتی ،زانتیا هم که فقط هزینه نگهداری داره
تو این رنج قیمتا فقط 207
به سلامتی سه لاشی قاضی، متهم، ناشی به سلامتی سه دلبر مادرم، پدرم، عشقم به سلامتی سه کس ناموس، رفیق، وطن به سلامتی سه همراه رفیقم، گوشیم. پیکم به سلامتی سه مکان خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂
به سلامتی سه لاشی قاضی، متهم، ناشی به سلامتی سه دلبر مادرم، پدرم، عشقم به سلامتی سه کس ناموس، رفیق، وطن به سلامتی سه همراه رفیقم، گوشیم. پیکم به سلامتی سه مکان خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂
به سلامتی سه لاشی قاضی، متهم، ناشی به سلامتی سه دلبر مادرم، پدرم، عشقم به سلامتی سه کس ناموس، رفیق، وطن به سلامتی سه همراه رفیقم، گوشیم. پیکم به سلامتی سه مکان خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂