2777
2789
عنوان

نگارم دوستان

| مشاهده متن کامل بحث + 10683 بازدید | 112 پست

تو این ۶ماه ک نبودی همیشه چکت میکردم هیچ خبری ندادی یهو 

عقد کرده بودین میگه؟؟یادمه اخرین رفته بودین سفر بعدش چیشد کی عقد کردین کی باردار شدی؟؟الان کجایی خونه باباتی؟؟خانوادت فهمیدن؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نگار همونی هستی ک چندییین بار عگس خودت همسرت رو گذاشتیی 

چه زیبا گفت مولا نا ای اشک اهسته بریز غم زیاد است ای شمع اهسته بسوز که شب دراز. از در این روزگار کسی اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم مشتی..! کسی یار کسی نیست ️   
من تو این روزا کاربریتو چندین بار سرچ کردم چرا این تاپیکتو‌برام بالا نیاوردە😭😭ببخش کە زود نتونستم ...

کاربری دیگه ای هم داره؟؟؟؟ اخ میگ داستانمو گفتم اما تواین کاربریش چیزی نیس ک اگ داری تگش میکی برام

چه زیبا گفت مولا نا ای اشک اهسته بریز غم زیاد است ای شمع اهسته بسوز که شب دراز. از در این روزگار کسی اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم مشتی..! کسی یار کسی نیست ️   
عکسمونو اره گذاشتم

همونیک لاغری گفتی شاغلم بچه نمیخام ؟ ۲۷ سالت بود؟ ببخشی زیا. میپرسممم هرکار میکنم نمیدونم کدوم نگاری کاربری دیگه ای هم داری؟؟


عزیزم هر کاربری ک هستی خیلی ناراحت سدم برات اون مرد لیاقتتو نداشته عزیزم 

انشالله بهترینا نصب قلب پاکت ش 

اون خیلی بی لیاقت هرزه بوده 

ب حدی پیشرفت کن ک عم از دست دادنت روانیشکنه

چه زیبا گفت مولا نا ای اشک اهسته بریز غم زیاد است ای شمع اهسته بسوز که شب دراز. از در این روزگار کسی اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم مشتی..! کسی یار کسی نیست ️   
همونیک لاغری گفتی شاغلم بچه نمیخام ؟ ۲۷ سالت بود؟ ببخشی زیا. میپرسممم هرکار میکنم نمیدونم کدوم نگاری ...

فک کنم خودمم 

الان شاغل نیستم ی تایم کوتاهی بود 

مرسی عزیزم♥️🫂

عزیزم ی تایپکتو دیدم انگار یک بار تو نامزدی خاستی بهم بزمی مادر شوهرت التماس کرده ک بیاد حرف بزنین 

الان مادر ش چی میگ؟؟؟ بگو این بود پسری ک براش التماس کردی میگفتی دوست داره این بود دوست داشتن هرز بره انگل 

چه زیبا گفت مولا نا ای اشک اهسته بریز غم زیاد است ای شمع اهسته بسوز که شب دراز. از در این روزگار کسی اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم مشتی..! کسی یار کسی نیست ️   

بهتر بره به درک لیاقتش همون زنه هست که ده بار شوهر کرده 

لیاقت تورو نداره تو جای بچشی حیف تو،بخدا الکی واسه خودت بزرگش کردی وگرنه از دید ما یه مرد سن بالای شکست خوردش اون اگه مرد بود زن اولشو حفظ میکرد اینقد بی غیرت بوده نتونسته زنشو اداره کنه بدون یه کمبودایی داشته که زنش طلاق گرفته این آدم عقده ای و بی اعتماد بنفسه واسه همین زنش جدا شده اینقد کمبودداره تا زن سابقش رو نشون داده زودی خودشو گم کرده دستپاچه شده

حالا تو واسه همچین مرد ضعیفی ناراحتی،ول کن توروخدا بخودت بیا قدرخودتو بدون 

قدر خانوادتو بدون از خوشی زیاد افتادی دنبال این مرد ضعیف ،خانواده خوب و حمایتگری داشتی باید الان به اون بالا بالا هامیرسیدی البته الانم دیر نشده پیشرفت کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز