من بشدت نگران آینده شغلی ام هستم
دلم میخواد یه جا استخدام شم مثلا کارمند شم ولی اصلا اصلا اصلا آدم آزمون دادن نیستم
کلا با آزمون مشکل دارم
چیکار کنم
چه خاکی تو سرم کنم
فروشندگی و منشی و اینام دوست ندارم
از اول عمرم هرجا آزمون دادم مشکل داشتم
مدرسه آزمون میدادم هیچا قبول نمیشدم
حتی همون یکی دو درسی را هم که خونده بودم منفی میزدم
کلا با آزمون مشکل دارم
ججم مطلب که بالا میره قاطی میکنم همه چی یادم میره