2777
2789
عنوان

ساقدوش

221 بازدید | 2 پست

سلام بچه ها کسیایی ک تو مراسم عروسیشون ساقدوش داشتن ساقدوشا باید چیکار کنن ک قشنگ باشه تو کلیپ عروسی نمیتونن باشن فقط توی سالن چه کارایی بکنن؟؟؟

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️

من و چند نفر دیگه یه بار ساقدوش بودیم، اتفاقا برای عکساش نگفتن ما بیاییم چون آتلیه اش کوچیک بود ولی قبل از ورود عروس داماد ، دونه دونه اسن ساقدوش ها و همراهاشونو خوندن، مثل مراسم فرش قرمز و ما وارد شدیم، چهار جفت بودیم. بعدشم اسم عروس داماد و خوندن. بامزه بود کارشون. تو سالن هم عکس انداختیم. کلا هم همش وسط بودیم. عروسی هم مختلط بود البته . چون اینجوری جلوه بهتری داره دوتا دوتا با هم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز