بچه ها من پریشب با همسرم دعوا کردم همسرم خیلی توهین کرد بهم و زد به دستم و گوشی از دستم پرت شد ستبقه کتک هم داشته قبلا که قول داده بود تکرار نکنه الان کتک نزد فقط خواست خشونتشو نشون بده یعنی دستم اسیب ندید منم خیلی بهم برخورد چون خیلی توهین کرد فردا صبحش اصلا باهاش حرف نزدم و اومدم خونه مادرم تا الان .نه زنگ زده نه پیگیرم شده من نمیخواستم قهر کنم فقط میخواستم نبینمش اون روز چون میدونستم اونم 1.2 ساعت دیگع میرفت سرکار مادرش و شب برمیگشت گفتم من قبلش برم ببینه ناراحتم
الان میخوام برگردم خونمون اما میترسم ضایع بشم و فکر کنع قهر بودم و منت نکشیده خودم برگشتم