2777
2789
عنوان

دوستی مجازی

131 بازدید | 15 پست

من و یه نفر که هردومون دختریم با هم توی فضای مجازی دوست بودیم بیشتر اصرار از من بود البته۴یا۳سال اختلاف سن داریم اون تهران هست من جای دیگه تا حالا همو ندیدیم ولی هیچوقت جز یه بار اونم با اصرار من بهم پیام نداد اول 

من برای تولدش که ۲۳خرداد بود از شهریور سال قبلش برنامه ریخته بودم چنل تلگرام ساخته بودم توش پر از ویدیو های احساساتی و حتی براش با هوش مصنوعی آهنگ ساختم خیلی کارا کردم توی لحظه ای که روز تولدش شروع شد ساعت۰۰:۰۰ شب با اینکه وسط یه مهمونی یودم شارژ گوشیم تموم شده بود با تاخیر ۵ دقیقه بهش پیام دادم کلی هیجان داشتم لینک این گروهه فرستادم ولی اون عضو چنله نشد و نوشت مرسی لطف داری فقط همین

کلیییییی هیجان داشتم عضو گروه نشد نوشتم گروه تلگرامه عضو شد چنذ هفته صبرکردم دیدم هیچی نگفت 

منم چنله پاک کردم و بعدش یکم کمتر بهش پیام دادم

تا اینکه کلا بهش پبام ندادم از اویل تابستون تا الان و اونم پیام نداده

نمیتونم بهش پیام بدم حس میکنم غرور خودمو خورد میکنم 

همش بی احترامی از طرفی دارم ویساشو گوش میکنم و گریه میکنم 

انگار خاطراتش داره برام مبهم میشه قیبا خیلی دوستش داشتم علاقم کمتر شده 

هر روز چک میکنم ببینم پیام میده یا نه 

دلم تنگ نشده ولی دلم گرفته که تنها دوستم توی زندگیم اینطوری باهام برخورد کرد و رفت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ک.صخ.ول

واقعا مرسی اومدم اینجا حالم بهتر شه یکی مثل تو گند میزنه توش

یه سوال با توهین کردن به بقیه چی به تو میرسه

لابد کسی ندارم بیام باهاش حرف بزنم وگرنه نمیومدم با یکی مثل تو درد و دل کنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792