من و یه نفر که هردومون دختریم با هم توی فضای مجازی دوست بودیم بیشتر اصرار از من بود البته۴یا۳سال اختلاف سن داریم اون تهران هست من جای دیگه تا حالا همو ندیدیم ولی هیچوقت جز یه بار اونم با اصرار من بهم پیام نداد اول
من برای تولدش که ۲۳خرداد بود از شهریور سال قبلش برنامه ریخته بودم چنل تلگرام ساخته بودم توش پر از ویدیو های احساساتی و حتی براش با هوش مصنوعی آهنگ ساختم خیلی کارا کردم توی لحظه ای که روز تولدش شروع شد ساعت۰۰:۰۰ شب با اینکه وسط یه مهمونی یودم شارژ گوشیم تموم شده بود با تاخیر ۵ دقیقه بهش پیام دادم کلی هیجان داشتم لینک این گروهه فرستادم ولی اون عضو چنله نشد و نوشت مرسی لطف داری فقط همین
کلیییییی هیجان داشتم عضو گروه نشد نوشتم گروه تلگرامه عضو شد چنذ هفته صبرکردم دیدم هیچی نگفت
منم چنله پاک کردم و بعدش یکم کمتر بهش پیام دادم
تا اینکه کلا بهش پبام ندادم از اویل تابستون تا الان و اونم پیام نداده
نمیتونم بهش پیام بدم حس میکنم غرور خودمو خورد میکنم
همش بی احترامی از طرفی دارم ویساشو گوش میکنم و گریه میکنم
انگار خاطراتش داره برام مبهم میشه قیبا خیلی دوستش داشتم علاقم کمتر شده
هر روز چک میکنم ببینم پیام میده یا نه
دلم تنگ نشده ولی دلم گرفته که تنها دوستم توی زندگیم اینطوری باهام برخورد کرد و رفت