2777
2789
عنوان

ما عقدیم

163 بازدید | 9 پست

شهر همسرم دوره.... ولی بخاطرکارش خونه ماست ی مدته... حالا ی داداش و زن داداشش نزدیک خونه ی ماهستن... مادرشوهرم انتظار داره ماهمش بریم ب اونا سربزنیم... من ازشما میپرسم ایا مگ اونا هم نباید ی شب بیان سربزنن؟؟ شوهرم میگ نمیشه بیان ما خونه باباتیم ایا ربطی داره؟؟؟ 

راست میگه خونه باباتی زشته 

ولی اینکه هر شب هر شبم بری خونه اونا جالب نیست 


دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله حق با همسر شماست، اما در مورد رفت و آمد و حرف مادرشوهر بهتر این هست به مادر شوهر بفرمایید من و همسرم هر زمان صلاح بدونیم میریم، شما نیز هر زمان دعوت شدید تشریف ببرید...

چقدر حالم خوبه....خدا جون می خوام ببوسمت، اجازه هست!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز