سلام بچه ها من نه ماهی هست تو رابطه ام و لانگه پسره وضع مالی خوبی نداره اوایل با وضعم خوب نیست خیلی کم شاید بتونم بیام پیشت ماهی یه بار مثلا من گفتم اوکی بار دوم گفت این دیت نمیتونم هزینه دیت رو بدم دستم تنگه میتونی بدی تو؟ گفتم اوکی حالا دیگ کلا هزینه دیت با منه البته ماهی یه بار که میاد یه تومن حدودا هزینه اتوبوسشه الان رابطمون جدی شده اخلاق های خوبش بیشتر از بده ولی میترسم واقعا میگم نکنه فردا پس فردا تو زندگی هم اینطور شه چون هر دو دانشجی پرستاری هستیم و بعضی وقت ها دیدم که مثلا دیت حساب نمیکنه ولی برا مادرش یا برادرش یه چیز میخره چیکار کنم
بخدا نیاز دارم با یکی حرف بزنم زیر و بم همه چی بگم که به عنوان بزرگتر راهنماییم کنه