بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم! 🌷 دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1
خدایی هرچی میخرین کوییک و تیبا و ساینا نخرین خیلی ضایع هس
206 بخر بهتره
به سلامتی سه لاشی قاضی، متهم، ناشی به سلامتی سه دلبر مادرم، پدرم، عشقم به سلامتی سه کس ناموس، رفیق، وطن به سلامتی سه همراه رفیقم، گوشیم. پیکم به سلامتی سه مکان خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂
خوشبحالتون از اول دست خودتون بوده؟ ما تازه دو سه ماهه خریدیم. خیلی افتاب سوختگی داره تایراش داغونه ص ...
نه سال ۸۴ ک شوهر من بچه بوده😂 ولی از سن کم رانندگی بلده فک کنم قبلا دست دونفر دیگه بوده دقیق نمیدونم ولی فک کنم سال ۹۴/۹۵ خریده شوهرم ولی کم کاره چون شوهرم موتور فروشه اکثرا با موتور میریم بیرون گاهی با ماشین، قبلیا هم انگار خیلی استفاده نمیکردن تازه یه بارم باهاش چپ کرد لوله شده بود ماشین دوباره درست کرد